Ferrari GTC4 Lusso har mer tiltalende design enn forgjengeren, og i tillegg til firehjulsdrift fikk den også styring på begge aksler.

Ferrari hevder at FF appellerte til en yngre kundegruppe enn deres øvrige modeller, og at firehjulsdriften medførte at bilen hadde så mye større anvendelsesområde at den klokket opp 30 prosent mer på kilometertelleren enn en gjennomsnittlig Ferrari.

Motoren er fortsatt en 6,3-liters V12 uten pustehjelp, men effekten er økt fra de opprinnelige 660 hestene til 690.

Samtidig er maks dreiemoment 697 Newtonmeter ved 5750 omdreininger – en økning på 14 Nm. 80 prosent av momentet skal være på plass allerede ved 1750 omdreininger.

Ferrari lover en akselerasjon til 100 km/t på 3,4 sekunder og en toppfart på 335 km/t.

Bilen har fått en mer elegant hekk enn FF, og den har også fått et oppdatert interiør med plass til fire personer i hvert sitt separate sete med god sidestøtte.

dashbord for passasjeren

Ferrari FF hadde en startpris på 3,8 millioner kroner – GTC4 4,6 millioner kroner

Denne ferrarien er den dyreste bilen på finn.no                 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89272827 

 

 

Del
Foregående artikkelMitsubishi Model A fra 1917 blir ladbar hybrid
Neste artikelVerdens raskeste stasjonsvogn med norske priser
BBF Magasinet - Bil Bolig Fritid - Blir produsert av PS Press Reklame. I tillegg til å være et nettsted er det også et trykk magasin som kommer ut en gang i mnd. i 21.000 eksemplarer. Ta kontakt med Jørgen for mer informasjon om annonsering 926 82 695

NO COMMENTS